22:33
אתה יכול להיות "מאפס" חשפנית?

יש דעה כי הבנות של stator חברתי מסוים או אלה שעבד פעם בספנים הסמוכים להיות רצועות. חלקית, כי רוב הרקדנים בבר הם מלצר קודם, מארחת או go-go ילדה. עם זאת, אין זה אומר כי סטודנט משפטי או מנהל Office לא מצליח לשנות את הפרופיל ולהיות חשפנית. זה יידון במאמר.

אני צריך להיות רקדנית מקצועית?

זה יהיה יתרון גדול כאשר עובד בעבודה, אבל זה לא תנאי מוקדם. כמובן, אם אתה הולך למוסיקה כמו הרשמה, אז חשפנית היא בבירור לא להיות. כאן אנחנו מדברים על העובדה כי ברצועת הבר אתה לא תראה בן כמה אתה מקצועי מחויבים לריקוד ואם הם עשו באופן כללי. הכל יחליט על ידי הליהוק. אם אתה יכול להוכיח שיש לך פוטנציאל גדול, אז לא יהיו שום בעיות עם תעסוקה.

ב סטריפטיז, מיומנות היא לא לשחרר את עצמך. האורח של המוסד לא יראה לא רק על איך אתה מעביר, אלא גם פרמטרים אחרים. כריזמה, היכולת לפתות ולפלרטט, היעדר עקרונות מוסריים חמורים וקלות תקשורת - אלה הם התכונות שיש להם גם את התכונות כי רקדנים ברים רצועות.

אם אתה בוגר קורסי פלסטיק רצועה, זה היה מגדיל את הסיכויים של הוצאות בראיון, אבל מעסיקים רבים מספקים למידה חופשית בנות, וכך לתת ייעוץ של לקחת על פרמטרים אחרים: מראה, אופי, כריזמה וכן הלאה.

אתה צריך ניסיון במוסד הלילה?

כמובן, אם ילדה כבר מכירה את הדרך שבה הכל מאורגן במועדון רצועה, זה יהיה הרבה יותר קל לה להמשיך לעבוד שם, גם אם במיקום אחר. אבל זה לא אומר שרק בנות אלה שיש להם ניסיון כלשהו במבנים כאלה לקחת את הנובע. שוב, זה יהיה יתרון שלך קורות החיים שלך, אבל זה לא יהיה תפקיד מכריע.

קבלת עבודה במועדון רצועה יכולה נערה מכל תחום: ומכירות סופרמרקט לשעבר וווטרינר, ומורה לשיעור ג'וניור. אין שום הגבלות.

רק הבנות "הרעות" יכולות לרקוד סטריפטיז?

הוא האמין כי סטריפטיז של הנערה ללכת משם חיים טובים. הוא האמין כי הבנות של עניים וחסרוניות הם לעתים קרובות יותר משפחות שבהן האב הוא שאן אבק שיכור, והאמא אינה בולטת להתנהגות נבונה.

זה אי הבנה גדולה. למעשה, בנות שרוצות להיכנס לזמן הפנוי שלהם להתאחד דבר אחד - הרצון לרקוד ולהרוויח הרבה. זה לא תלוי במצב הרווחה, ולא על ידי הרווחה החומרית של המשפחה שבה הבחורה גדלה. יש מבחן פשוט. בנות משפחה עניות אוהבות כסף ומשפחות עשירות בנות גם אוהב כסף. יש כמה קטגוריה של אנשים שהם ניטרלי הקשורים לערכים חומריים? ברור שלא! https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

הריבית בריקוד אינה נגרמת גם על ידי כמה פרמטרים ספציפיים, אך לאחר מכן להסיק מסקנות שרק קטגוריה מסוימת של נציגי מגדר חלשים הופכות לעופרים - זה בלתי אפשרי.

חוזרים לבעיה הראשית, זה בטוח לומר שאתה יכול להיות ידוע striaper מקצועי, שיש לך רצון. כמובן, מקצוע מסוים יהיה קל יותר, ואחרים הם יותר קשה. ישפיע על הניסיון של עבודה מתקני הלילה ואת היכולת לרקוד, אבל לא לשכוח את הדברים האלה כמו כישרון, חריצות ואפילו מזל!

אין ערובה כי ילדה מרתקת תצליח במקצוע, והשני לא. ולכן, סטריפטאר יכול בקלות להיות "מאפס", אפילו לא שם של שום דבר במשותף עם כדור זה.

Просмотров: 472 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close