13:20
10 כללים של מין "ללא מגע" - איך לא סוף סוף לעשות טעויות

בהגדרה, זה נראה ללא מגע מין יש קצת מטושטשת. מושג זה פשוט יכול להיות סקס ללא הנרתיק או, כפי שכולם יודעים, החדירה האחורית, אבל עדיין כוללים היבטים חודרים, כגון מין אוראלי או appliqué. או שזה יכול, לשים את זה קצת, סקס מתכוון, 100 אחוז ביטול איך אנחנו רגילים לקרוא, כל סוג של חדירה.

התוכן של המאמר

1 10 כללי מין ללא מגע

רוב המין האימה - נשיקות, עיסוי ארוטי וחילופי, כפי שאובצאים רבים, פנטזיות מיניות יכולות להיות מוסמכות בהתאם להגדרת המין האישית.

הימנעות צורות חודרות של מין לא אומר שמה שאתה עושה זה לא "סקס אמיתי". יותר, איך הוא הוקם להיות לידי ביטוי, זה לא, בסופו של דבר, מוריד את האפשרות של פרס של אורגזמה.

יש מספר עצום של אירועים אשר אדם, בסופו של דבר, עשוי להעדיף מין שאינו מגע חודר, כפי שאנו מתייחסים אליך בזמן, מעשה מיני, כולל, כמו הרבה מארה"ב, העדפות אישיות, שימור, נפשית ופיזית הגבלות.

במאמר זה אנו אגיד לך על 10 כללים בסיסיים של סקס ללא מגע.

10 כללי מין לא מגע

רק לזוגות במערכת יחסים ארוכה

ענייני מין דורשים רמה מסוימת של אמון בשיתוק וברמות הנוחות במחקר המין והשותף שלהם. כמעט כולנו טופס מודעים או, כפי שאנשים רגילים להביע, חסמים חסרי-דעת כדי להגן על עצמם באופן סיכון, אשר בסופו של דבר, יכול להפריע לקרבה.

חיסול של מחסומים אלה יכול להיות, אבל עבור תהליך זה לוקח זמן, לא לחץ, השתקפות עצמית מצפונית, במדגם, אדם לא מסוכן, שותף קבוע, נבדק על ידי זמן.

מֵכִין

לא משנה אם יש לך יחסי מין ב -1 שנים, ראשית עם שותף חדש או מיליון פעמים, הוא עקרוני להתכונן כראוי. אין כללי ספר, אין זמן מוגדר כאשר עדיף לעשות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה מרגיש שאני מוכן, וכיצד אנשים משמשים להביע, השותף שלך מרגיש אותו, לפעול.

היעדרות כמה מאיתנו היא ייעוץ, יחסי מין

הפיתוי לירוק רגע. זה נראה לא שווה את זה. אתה והשותף שלך צריך לדון זה רגוע וימין כאשר אתה לא רק מעונן עם תשוקה מינית. ללא הסרת בגדים, אתה שומר בהירות מספקת כדי למנוע את השגיאה שאתה יכול מאוחר יותר חרטה.

לא מצפים הרבה כמה מאיתנו התרגלו לקרוא הרבה

אל תצפו למין הלא מגע, זה יהיה יוצא דופן. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כן, זה יכול להיות איך אנחנו מביעים, חוויות בלתי מנוצחות, אבל לא להטיל תקוות גבוהות מאוד לגבי המאפיינים שלה. סקס הוא בדרך כלל סובייקטיבי מאוד, ולכן העובדה שאתה מחשיב מרגש לא יכול לחפוף עם הנוף של שותף.

לעשות מצב רוח

סקס הוא כל מה שחובר לאנרגיה בין 2 אנשים. לכן, בעיקר, לשים את זה בעדינות, להפוך את מצב הרוח הרצוי. אולי אתה צריך להדליק כמה נר, להפעיל מוסיקה לביצוע אהבה או לעשות ארוחת ערב רומנטית אור - דברים כי מינית שובר אותך ואת השותף שלך.

להיפטר נסיבות מסיחות

באופן טבעי, אתה לא יכול לשים לב לשיחות ו- SMS אינסופיים, אבל אלה נשמע זר בהחלט לשבור את הריכוז. סקס ללא חדירה הוא מאוד intima, ושום דבר לא צריך להסיח אותך כרגע.

הכלל העיקרי הוא לדמיין כי אין לך, כמה באים לידי ביטוי, איברי המין

גבירותיי, לשים את זה בעדינות, יכול להיות ביישן די כשמדובר בצורות שלהם, אבל במיוחד הירכיים ואת הבטן. אבל רק כמה ידע כמה נחמד כאשר הם מאפשרים לגברים שלהם להיות שגוי לשחק עם חלקים אלה של הגוף.בתחתית הבטן, במיוחד באזור מתחת לטבור, היא רק רשת של עצבים הקשורים הנרתיק. זה אומר כי בטן ללטף הוא מאוד מרגש.

זְמַן

צלילים

פסקול לתהליך הקסם הזה 100% רק יכול להיות, כפי שכולם מובנים, מוסיקה חושנית ומרגשת.

ההתנגדות הסובייטית והא נכון של מידע הולידו מבט שגוי כי ליווי הוא משהו, ברירת המחדל, יש צורך להשתיק על עובדה זו. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

ואפילו משניכם מעדיפים עבודות מסורתיות - למה לא. העיקר לך ואת השותף שלך הוא מאוד נוח.

זהירות ידיים

לפתח את הסגנון שלך של נשיקות, ואת מפגשי המין שלך ללא מגע יהיה חוויה בלתי נשכחת (במובן הטוב מאוד).לעתים קרובות מאוד, במיוחד במערכת יחסים ארוכה, אנשים עוצרים, בסופו של דבר, נוגעים זה בזה, ולא ברצון סקס. אל תתנו לזה לקרות! גירוי של האוזניים יכול, בסופו של דבר, יש תוצאות שונות, החל עם chickecan עדין וסיום עם גניחות ארוטיות שקטה.לבלות על הטוויסט של אוזנה העליון למטה.

אולי העובדה שהם מכילים חלק קיצוני של היד בתוך עצמם, את הצד הפנימי של המרפק, שם את היד bends, ואת השחי.

מטר המוסידה

פנאי וחושני לרכב מגע - אחד של כמה הם באים לידי ביטוי, את הטפסים הכי מרגש. סקס ללא מגע - לא הזדמנות רעה ללמוד כמה חושבים, אזורי ארוגני זה לזה. ברגליים כמות עצומה, איך כולם אומללים, קצות עצבים, אבל לצעירים יש ריכוז גבוה יותר מאשר הגברות. כיצד להתבטא, חלק מהרגשה זו דומה לגירוי של איברי המין.

עיסוי של רגליו גישה גם מרגיע ומרגש, אז אתה שוכן את היתרונות. Win-win! הגיע הזמן גם לחוות את ההקדמה של, כפי שהנהיג, לחצים שונים וסוגים של נגיעות כדי לשטוף את הרגשות של זה. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי שמנים עיסוי חושני יחזקו את רגשות המגע.

חזה אסק

הפטמה של דאם היא אזור ארוגני שבו אנשים מוכרים בכל מקום. צעירים משכו אליו, וזו הראשונה שהם רואים מלידה. השד הוא אחד מכל העולם, כמו חלקים רגישים רבים של הגוף, אשר מוביל עירור מיני מיידי.

גבירותי יכול למעשה לקבל אורגזמה מ גירוי של הפטמות.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, לקוחות - בחורים משגשגים, מה הולכים להסתכל על הפגישה, הליכה תחת יד עם גברת בהירה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אחרי הכל, הם, כמו הדגדגן, מחוברים ישירות לגברות, כפי שחלק מאיתנו התרגלו לקרוא, סיעור מוחות אחראי לעוררות. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש שזה לא גס מאוד, לגעת בו, ואתה להתייעץ תשומת לב אליו.

בדרך טובה נראה להתחיל - לצייר מעגלים על החזה שלה. התחל מהבסיס ולעשות ספירלה אפילו פחות, נע עד הפטמה שלה. דרך נוספת - בעדינות לעסות את שדיה, כפי שכולם יודעים יד אחת, הולך משם באמצעות שפתיים ופה כדי לטלטל את האחורה ואת הפטמות שלה.

נשיקות

רוב האנשים נראה נשיקות - זה חלק חומצי לפני כיף אמיתי יתחיל. יתר על כן, זה חוויה חושנית טובה מאשר לעשות את זה נכון. נשיקות דורשות בפועל, שכן יש מספר עצום של גישות וטכניקות שניתן לחוות.

במקום זאת אתה לא חדש, אתה יודע שזה לא רק בשפתיים. תענוג אמיתי מתחיל כאשר אתה מפעיל את האצבעות שלך בשיער של השותף שלך, בעדינות להעלות את זה עבור האוזן שלך, אתה נוגע בסנטר מעט, לנשוך את השפה התחתונה שלך, לאסוף את מותניו ואת t.ד '.אתה יכול פשוט להתחיל עם מגע קל עד קצות האצבעות שלך, מאוחר יותר חזק רק לסחוט את כף היד שלך ביד שלך. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה באופן טבעי כדי להשתמש בפה שלנו הוא פשוט הכרחי! קצות האצבעות מתויגות על ידי רגישות הגוף השנייה. אני צריך לומר שזה עדין באומרו לה פול.מגרשים של ריוק עם רגישות גדולה יותר יש רך יותר, פחות רגישים לעור.

אל תשכח את הצוואר והאוזניים

נערות ליווי בתל אביב

סומו ברור, להתחיל באונה החיצונית, ולא היא מגיבה בצורה מושלמת, תמשיכו לנשק אותה באונה ובעינות, נוקונטים, לחלות לאוזניים. כולם יודעים מה שמו של הגיע, לבלות את הלשון על השתן של יורה שלה.

אגב, למה לא לחשוש לה משהו מגונה, כך שזה לשפוך שמן לתוך האורות?

בטן וברגליים מחכים גם הם

אתה יכול, לשים את זה בעדינות, להרשות לעצמו לחשוב על סקס איך אנשים רגילים להביע את ההגדרות החדשות ביותר שלא נראה להתמקד חדירה? לא יותר לא שאתה צריך להיות מודאג? פחדים? לעתים קרובות מאוד, אנשים מוקסמים ברעיון קשה של מה המין צריך לכלול.תיקון הגדרת המין שלך ויצירת E נפשית, קוק רובנו התרגלו לקריאה, חלל חושני למדידות שונות של הנאה מינית בזמנים יכולים להיות חוויה שימושית מאוד.אין כאן הגבלות. אתה יכול לקיים יחסי מין ללא חדירה כמו שאתה אוהב, בזמן שניכם לא יתחילו, באופן כללי, להשתגע מן הרצון.

לגעת במשטח הפנימי של הרגליים יכול בסופו של דבר לספק פחות הנאה. לבזבז את האצבעות לאורך הרגל, מדברים בעדינות, מאוחר יותר להזיז את האצבעות כדי להתנפח ולמטה. אל תשכח להסתכל עמוק בעיניה בזמן שהיא על "השמים השביעי".

Просмотров: 911 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close