22:33
5 תנוחות הטובות ביותר עבור אורגזמה נרתיקית

למרות העובדה ש מיידן עלול לחוות לא רק נרתיקי, אורגזמה הדגדית, נשים רבות מעוניינות בתנוחות עבור אורגזמה נרתיקית, שבה הגברת חווה אורגזמה בלבד חדירה נרתיקית, ללא גירוי נפרד של הדגדגן.

התוכן של המאמר

אחת עשרה.רוכב 2 2. כמו כלב 3 3. לוֹטוּס 4 4. סִירָה 5 5.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ואבניים. רק זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים לעבודה.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

משרה מיסיונרית 6 אורגזמה לא צריך להיות מטרה

אורגזמה זכרית תלוי בעיקר מתנועות מכניות, ואילו לגברת עקרונית קרבה רוחנית עם שותף, לא מצב רוח רע, מיקום נכון של כוכבים בשמיים.

מדענים שונים מוסדות ערכו מספר עבודות מחקר, על בסיס אשר זוהו כמה תכונות נפוצות של נשים מקבלת אורגזמות הנרתיק.

Roste הבדלים יכולים לסבך את היציבה הזאת עבור זוגות מסוימים, כי לנסות לשים כרית תחת ברכיים כאשר האיש שלך מגיע האחורי שלך. אם אתה קשה לעמוד על הברכיים שלך, ואז בטנה של כריות מתחת הבטן יכול לסייע.זה פוזה סקסית לא יכול לבוא לכל סוגי הדמויות אבל שווה לנסות אם אתה חושב, כי היא מתאימה לך.

הפרה ישירות אורגזמה נרתיקית קשורה לשפע של הפרעות נפשיות אחרות. תוצאות עבודות מחקר אינן הערכה של שיפוט על נשים שאינן חותמות אורגזמות נרתיקיות. אבל, לוקח בחשבון כי כמה מחקרים מרמזים על כך ללמוד לתת את העובדה כי אורגזמות מופיעות רק כאשר הדגדגן מוביל המספר הקטן ביותר של אורגזמות הנרתיק.

ישנן מספר הודעות, באילו נשים ברוב המקרים אורגזמות הנרתיק לקבל. זה קשור קריטריונים מיוחדים לגירוי של רגליים הדגדגן נקודות.

אחד.Rider1

בתנוחה זו על המין, הגברת יושבת למעלה, היא שומרת על הפינה, מהירות ועומק החדירה תחת שליטה. אגב, שליטה היא קריטית בכל תנוחות סקסיות, כי זה יהיה צורך לשמור על שליטה אם אתה רוצה לקבל את הגירוי הנדרש אורגזמה.

2. כלבלב 2

סגנון כלבלב - ללא דופי המיקום של האורגזמה הוא לא בשל גירוי של הדגדגן, אבל בשל גירוי של נקודה G.

מחקר אחד הראה כי הגברות עם אורגזמה נרתיקית הן תדירות של קיצורים לב לבדה נמוכה יותר מאלה שמקבלים אורגזמה הדגדית. לדברי מחקר אחר, גבירות שחוות אורגזמה ללא גירוי של הדגדגן, ב Portage האמצעי הם משתמשים מנגנונים מסוימים שאינם מסתגלים של התגברות מנטלית. התקנים אלה כוללים סמוזציה (תסמינים נפשיים, המתבטאים בצורה של תלונות פיזיות), העברה (מרגש רגשות ביחס לאדם הראשון או לאובייקט לאחר) ובידוד של השפעה (כיבוי של חוויות).

3. לוטוס 3

כדי לקחת את התנוחה הזאת, צריך לשבת בהתחלה לחצות רגליים, בטורקית, והגברת יושבת מלמעלה, מחפשת רגליים של גבר.

המיקום הוא קרוב מאוד בשל מגע ספציפי ויכולת להרגיש. עוד מידע נוסף על מיקום הלוטוס במין קרא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

4. סירה 4

אולי אתה לא חושב, כי זה יהיה אחד העמדות הטובות ביותר עבור אורגזמה. בתנוחה זו, האיש לוקח תפקיד דומיננטי, כפי שהוא בוחר את עומק וזווית החדירה.

בתנוחה זו של הגברת שקרים על הבטן, הרים על המרפקים, והאיש טמון מלמעלה, מה שהופך את ההתמקדות מתוח ידיים על פני השטח משני צידי הכתפיים שותפים. אם לשים כרית מתחת לרגלי הנערה אתה יכול להתאים את זווית החדירה ולספק נקודת הצבעה נוספת.

חָמֵשׁ. מיסיונרית Pose5

למרות זאת היציבה היא לא הטובה ביותר עבור אורגזמה הנרתיק, אם הכל נעשה נכון, האורגזמה יהיה לא נורא מאשר לפחות עוד אחד.

על מנת להשיג זווית חדירה מתאימה צריך להיות נזרק מתחת לרגלי הכרית הנערה, כדי לגדל אותם. האיש חייב להתחיל בתנועות שלא מתוחכמות, באופן שווה הגדלת מהירות.

אורגזמה לא צריכה להיות מטרה

למרות העובדה ש המאמר רואה את התנוחות הטובות ביותר עבור אורגזמה נרתיק, לא חושב שאתה צריך תמיד ניסיון אורגזמה מ או ליטוף. אתה יכול לקבל הרבה הנאה של קרבה, גם אם אין לך אורגזמה. מעת לעת ריכוז כה מתמשך אורגזמה עשויה אפילו להיות תנאי מוקדם אשר לא תוכל לחוות אורגזמה, ו זה, בלי להיכשל, יכול להסיח את דעתך מן ההנאה שאתה חווה ב תהליך מין.

אחרי אורגזמה, הגוף עובר לתוך "תקופת עקשן" כאשר הוא צריך לבוא אל החושים שלו. זה משתנה מספר דקות צעירים עד 20 שעות הישן, אבל זה נראה זמן רב במשך זמן רב, התגובה גירוי סקסי לא יהיה זמין במהלך תקופה זו.

לגברת אין מחסום כזה.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים מידע נזרע לא מדויק סבור כי ליווי הוא משהו היום, הוא דוהר, זה מה שזה לא הקשיב להיות שותק. עכשיו מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

אם היתה לה אורגזמה, והיא לא הדמייתה אותו, היא יכולה להיות מוכנה לפעולה מינית שוב בעוד כמה שניות או דקות, או כשהיא רוצה, ועם גירוי נכון, היא יכולה לחוות אורגזמה. עם כל זה, הקריטריונים הדרושים של אורגזמה חוזרת יהיה מצב נוח, מיקום לשותף וידע של הגוף של הגברת משלו.

Просмотров: 171 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close