13:30
איך להבין שהאיש זקוק למין בלבד? 3 כנה כנה

בֶּאֱמֶת, אם כבר מדברים על טוהר, גברים - יצורים לפני decrecency פשוט ו 8 מתוך 10 מקרים במהירות לזרוק מבט חולף על Shirinka שלה - אם יש מוסתר "מקל נקניקיות", אז את האביר בבירור יש מאוד חד משמעי צפיות. עם זאת, כדאי לשקול סימנים אחרים, פחות מורגש, אבל לא פחות בבירור לתת מושג איך להבין את זה גבר רוצה אותך.

התוכן של המאמר

1 כאשר הכל ברור 2 שפת גוף 3 סימנים מילוליים ושאר 4 איך לגלות - ברצינות זה הכל או לילה אחד?

כאשר הכל ברור להתמודד

אז לא צריך להיות פיזיוגניום כדי לקבוע את פניו של אדם תאוותו. ב עקרון, הרוב השורר של הסימנים נוצרים בדיוק סביב, כמו בולט ביותר, אך ורק, את החלק נציג תמונה:

וולף View

סודאר שיש את המטרה ואת הרצון להשתלט על הגברת יסתכלו על וולף שלה על הכבש - בריכוז, בקפידה וקרות. הרגל של הצייד נשאר מהזמן עתיקות אפורה, כוחות אדם לעקוב אחר מושא הציד שלו, בלי לאבד זה מחוץ לטווח ראייה לרגע.

צ 'אן עם התרגשות ותאווה, תלמידים מתרחבים, כאילו שיותה המתאימה או התקבלו פחות חומרים משפטיים. למעשה, סרוטונין ואנדורפין, בלוטות המתאימות נזרקים במהירות לתוך הדם, והם תרופות ייצור סמים.

כיוון I הצג מכניקה גם לשחק רחוק מהתפקיד האחרון. בטבעת עצמית אדם ייראה ישר כמו זאב שהוזכר בהתחלה. ברגע ש האטרקציה תגיע לגבול כלשהו שונה לכולם, היא תתחיל מעת לעת לזרוק מבטים לאזור הצוואר, במיוחד אם יש משהו להסתכל על. במקביל, לא נכלל כי אדם עצמו יהיה קדוש מה שעושה את זה באופן בלתי מורגש, מסנגיר נאיבי מן המוח היכולת של אישה לתקן הרבה סביב ה- IT.

אם לפני הגברת ביישן של יאונטס - וזה לא בערך בגיל כאן, אבל על מחסן של אופי - אז אתה "צעיר יותר", לאחר שמילא את העיניים של חובה, יהיה לזרוק קצר, אבל תצוגות נלהבות מאוד. במקרה זה, התשוקה במבט תהיה מקנא מאשר בחריצות רבה יותר הוא רוצה להסתיר אותו.

אם המקרה מתרחש בסביבה אינטימית, והסיר מעז מספיק ובטוח בהצלחה, אז הוא יכול לספוג את החכם לעיניים בכלל, פשוט כמשמעו להתפשט. מן הצד זה נראה כמו קרוב, אבל מבט רפה, במעמקים של אשר להבות של תשוקה, זורחת דרך התלמידים המורחבת כמעט לגדלים. קרא עוד על איך להבין את האיש ואת כוונותיו, לקרוא את הקישור.

חלק מהרוח הרוסי!

Koschey, כמו אנטגוניסטים אחרים של אגדות פולק רוסית, ממחיש לחלוטין של גברים לְהַשְׁפִּיעַ. גבר מבקש לנשום את ריח הגברת מקטין את המרחק ככל האפשר, שואף את האוויר, לתפוס ריח בושם, שיער גוף שנבחר.

ככלל, האביר אינו מסתיר אותו במיוחד מן הנערה, לפעמים, בדרך כלשהי, אפילו מפחיד את האחרון. אבל זה לא שווה לפחד. יש אומרים, הם אומרים, הדרך אל לבו של אדם שוכב דרך הבטן. ובאותה עת, הכביש המקביל מעורב - ריח המזון.

כתוצאה מכך, לתפוס אישה לא רק כמקור של תאווה, אלא גם כמו טרף, אדם מנסה ליהנות מריח שלה. לא התפקיד האחרון הוא שיחק כאן ו pheromones, אם כי בתפקיד נמוך משמעותית מאשר, למשל, ב חרקים.

במקום השפתיים?

נוצר הרושם כי השאלה הספציפית הזאת בראשו של אדם שרוצה מיזוגים עם אישה אם אתה מסתכל מהחלק. הוא נוגע להם, אולי אפילו לנשוך או ללקק. עם הסתברות קרוב ל 100% זה קורה לא בגלל לפני הגברת, יש "pikaper mamkin", מכוסה על ידי מדריכים עבור הפיתוי של הבנות, ואת האדם הרגיל ביותר להשקיע את כל הכוחות מכסה את החיה הפנימית והעתיקה, צמא של היתוך עם מלוח.

אגב, אותות אלה, אגב, היא טמונה באותו מורשת בגיל הולדתו של אדם - בעקבות האדם של המין השני, אדם בדרך כלשהי תופס אותו כטרף, ולכן, בעקבות אפילו רפלקסים עתיקים יותר, מאבד.

כמו שאומרים, אם תסיר פשיטה דקה של הציוויליזציה מאדם, זה יתברר להיות אותו אנימציה, אם כי רציונלי. ובכן, כדי לא להפחית את כל הניח מנגנוני טבע, יש לציין כי יובש בפה שנגרם על ידי ההתרגשות גם משחק תפקיד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

שיער ולא רק

מה שזה לא יהיה, אבל מול אישה, ואף יותר, כך שהוא רוצה, גבר מנסה להיראות יפה. או לפחות מסודר ומסודר. לכן, כל עוד ההתרגשות עדיין לא כיסה את האביר עם ראשו, הוא מתקן את התספורת, זקן או שפם (אם יש להם מקום). האדונים, שנשללו מן השיער, בהתאמה, בזהירות פולנית את הממחטה של ​​ליסין, כדי לזרוח כמו שמש בשמים, והוסיף זוהר נוסף של הדימוי המבריק שלו.

מתי האטרקציה מסדרת את גורמי ההרתעה, גבר מנסה לקחת ידיים, כבר אור לגברת. כל כך שנגרם על ידי תסרוקת נתון לשיער קרובר, החלקה אותם בחופזה חזרה, אבל אחרי כמה דקות הוא חוזר על כל התהליך שוב.

שפת גוף 2

כמובן, אדם אחד לא להגביל את האותות המיניות הנסתרות הלא מילולית של הרצון.

חולם מנוסה לחלום על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא אחיד צדדים שימושיים לעבוד.

הגוף במחזה הזה של תשוקה משחק רחוק מן התפקיד האחרון, איתות על הלהבות בלהבה של הרצון הוא לא פחות ברור מאשר הפנים.

נשק

מה שכעת שהוזכרו, הם ממהרים לפרק גלימות מן הגברת ואת cavaller עצמו וללכת במסע מחקר על הגוף הנשי, אבל מאלווה כוח אדם מחזיק בחזרה את זה gusting בדיוק עד טסטוסטרון טוב זקן לוקח חלק עליון. אז אתה צריך להפנות אותם על השלווה הנכונה עצמי. הלחמה מיישרת בבגדיו, בשערה, בתופים באצבעות ובאופן כללי כלים זמינים תופסת איברים חסרי מנוח.

מעת לעת, ג'נטלמן מחפש קשר מישוש עם בן לוויה - נוגע לידיה, לכתפיה, מוֹתֶן. אם רמת ההבנה הדדית מספיקה, אצבעות הגברים משחקים גבירותיי שיער, שקופיות בעדינות על שמלתה, לא זזות, עם זאת, כמה גבולות קונבנציונליים, מאחור איזה קשר טקטיל כבר יכול להיקרא אַקדָם.

סָמוֹך

חוזרים לתחילת המאמר והצריף על שטח פאהו, חשוב לציין - כי כל גפיים החגורה התחתונה חסיד מאדים נותן תשובה לשאלה "איך להבין שאדם רוצה אישה?-. בנוסף לשלט הברור והבלתי חד-משמעי לחלוטין שהוזכר על ידי כל דבר באותה הצטרפות, אדם נותן את רצונו לתנועות הרגליים בכלל.

הקשה ומעוותת את רגלי, פסעה מרגל לרגל - כל זה הוא רמז של התרגשות, שקוף כה ריינסטון בהשוואה לזה פשוט שקוף כמו לבנים סיליקט.

כאשר התשוקה חופף את כל מה שהרפק אותו עד נקודה מסוימת, אדם מתחיל לא מרצון לבצע ירכיים ריאות. כמו במקרה של שפתיים, כאן חשוב לתפוס קו דק בין גבר כבר לאבד את ראשו מתאווה ניסור junc נבדק ובילה, עם רשות לומר, שיעורים ב לאסוף.

סימנים מילוליים וסימנים אחרים

בנוסף לפנים I גופות, על המרדף של סודאר כדי לפנק את האומטריה הקרובה עם הגברת שהם אומרים כמה סימנים. המשואות העיקריות קשובות הגברת ישרת נשימה ו קול הלוויין.

נְשִׁימָה

כאשר בדם Sereotonin, אנדורפין, טסטוסטרון ואדרנלין, זכר נופל לתוך סוג של טרנס. נשימה, בהתחלה עמוק וחלק, נתפס מריח, מוחלף על ידי לסירוגין וחד, בגבולות ביטוי בקושי חָסֵר. זה מאיץ, רווי דם חמצן וניקוי ריאות פחמן דו חמצני כי הגוף מתכונן לפעולה של חמלה, אשר, על ידי המהות שלך, אימון גופני אינטנסיבי למדי.

רַבִּים תוצג בעבר תנועות הגוף גם לעבוד עבור אימון זה, להתחמם השרירים והאצת דם. אם המפגש מתרחש במצב עם מינימום של צליל, ואז גברת עם שמיעה טובה אכפת לשנות ולהגביר את פעימת הלב גברים, "מנוע", גם תשלום הורמונלי מפוזרים, מתחיל שיט כמו פטיש קיטור, מכריח דם לרוץ מהר יותר ויותר.

קול ואינטונציה

הכל מאותו הדבר התהליך הסוער המתרחש בתוך האיש, הגוון של קולו משתנה, להיות נמוך יותר ויותר רפה, דיבור מאט, משתהה בין מילים הצעות מופחתות לראשונה, אבל דרך זמן קצר מאוד, מתיחה, יצירת אווירה של עוטף רגוע ואמון.

אנחנו חייבים לשים לב, כי כמה נשים במיוחד כמו קול של גבר בתקופה זו, כאשר הטימבר שלו מלטף שמועה נקבה רגישה, מרגיע בו זמנית מרגש ליידי. אינטונציה קולות גם לשנות - הם הופכים באותו זמן בטוח יותר ועדין, ויצר תחושה של אישה בִּטָחוֹן.

איך לגלות - ברצינות זה הכל או לילה אחד? __8212

הנשים נדרשות תיזהר, כי, למרות הישר שלה, גברים יכולים ויכולים להיות ערמומי כמו שועל. במילים אחרות, לשים כמה מאמצים, אדם יכול ליצור את האשליה כי הגברת היא ההורה היחיד שלו ואת שלו הגורל קשור אליה עכשיו לנצח. לכן, להלן כמה תכונות מיוחדות אשר גברת תצפית שיכול להקשיב ולשמוע, יקבע את הכוונות האמיתיות של האביר.

אבל לפני המשך להוראות שלהם, ראוי לציין כי חלק מהם מורגש לראשונה שלבים של תקשורת קרובה, אך נעלמת לפני זמן הקשר המיני. אז, איך להבין שאדם רוצה אותך, אבל לא יותר?

שום דבר אישי, רק סקס

אדם אינו מתכנן לי שום קשר רציני יהיה אליקו, אפשר לנקות מדיון נושאים אישיים - על המשפחה, העבודה, תוכניות לעתיד ועוד הדברים ראוי לדון זוג.

כל השיחות האלה יהיו מופחתות בחריצות לנושאים נייטרליים, להפריע או להוסיף בדיחה. מסופק במיוחד מסוגל לדון על כמה נושאים, נפוץ מבחינה סטטיסטית בזוגות, אבל באמצעות פורמולציות מטושטשות או מותנה.

משהו כמו "אני לא יכול להגיד שום דבר בוודאות, אבל אני בהחלט חושב," אני לא יכול להבטיח, אבל אני אראה מה אתה יכול לעשות "," כמובן, אני אנסה "וכן הלאה ברוח כזאת.

עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי ביחס לנושאים מסוימים, אותו ניסוח ישתמש גם אדוני עם כוונות חמורות, אם זה באמת אין אמון בעוצמה אחת או אחרת שנדון.

מותק מתוק, כן בסוף העיר

חֲנוּפָה. אם אדם החליט בחוזקה להגביל את עצמו עם קואיטוס חד פעמי עם הגברת, ואז הוא ישתמש בכלי זה שקרנים כדי לגמרי. מנפח את היתרונות הקיימים, להפוך את החסרונות סליל, אבל אני לא מצליח להגדיל את גודל השבחים.

כפי שאתה יודע, אישה אוהבת אוזניים, אבל רק גברת סבירה גם מקשיב להם. חנופה וגילה כי כמו דבש - מתוק עד שהוא מתחיל לפגוע בשקר פרנק.

האיש, הקו הפשוט והריש, כמו מסמר, אינו תופס הבדל דק וכזה נרדם עם טיפות ומחמאות, מסתובב, חתול Aki סביב חליבה.

הוא אוהב את זה ושוחד סודמין, באישור לומר, הטיפש ותמים שלוקחים את כל השבח למטבע נקי. אי אפשר להאשים אותם, כמובן, אבל, במוקדם או במאוחר, זה מלמד בנות לא רק להקשיב, אלא גם לדעת מה ששמע.

סטואיקה ואנגלית

בכל מקרה, אדם שרוצה, אבל לא לאהוב אישה, הוא כמו זאב ידוע לשמצה מן הפתגם. כמה זה לא "להאכיל", והוא יהיה כל להסתכל על "יער" של החיים החופשיים.

לכן, אם Kavaler הצליח להודיע ​​לגברת וקיבלתי את הרצוי, ייתכן כי אישה שהתעוררה בבוקר תמצא מקום ריק לידם ולא תמצא דבר מזכיר את הביקור של זר מצוין, אשר העדיף לשיחות הבוקר ולדון בטיפול העתידי המבריק באנגלית - בשקט וללא שלום.

במקרה הזה הגברת תטה רק על האף את הלקח הזה, הלכה על קברו של הגורל לחזור לחיים נורמליים, משאיר רק סיפוק נעים ממין לזרוק את הראש כל כך אישי בדימוס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

עמידות סובייטית וחוסר מידע הולידו מבט שגוי כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, נתון, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל לעתים רחוקות שמבין כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מספר גדל והולך של אנשים מסרבים מערכות יחסים רציניות לטובת חיבורים מהירים. רבים מתעניינים רק במין - וזה די נורמלי! להבין כי האיש צריך רק סקס, זה קל: כאשר הבחור מתעניין הנערה ורוצה להתקרב אליה, ולא רק כדי לגרור את עצמו למיטה, הוא מתנהג אחרת לחלוטין. אם רק אוהב שמחה על המוח, אדם לא יבלו הרבה זמן על הנערה: אחד לא הסכים - יש עוד. וכאן החבר'ה נדרשים רק להיות כנים: בתחילה לומר מה בדיוק הוא רוצה מפגישות. זה יהיה ברצינות לפשט את המשימה של מציאת שותף ואף אחד לא ישבור את הלב.

Просмотров: 4941 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close