22:32
איך להתמודד עם אנשים שמנים - למעלה 5 pos

כמה מאיתנו קשה לדמיין כמה אנשים שמנים יש סקס? זה עודף משקל, אי נוחות ואחרים. היקו הופך להיות הגדול ביותר עבור הנרתיק והן חבר. וזה בוער לא רק עבור צעצועים, ידיים. אפילו יותר טוב לנסות לדחוף את הרגליים ולהפחית את הרגליים.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

1 הכנה 2 צעצועי מין 3 שיפור תנוחות במין באמצעות 4 אוננות 5 posses הטוב ביותר במין עבור אנשים מלאים

אם אתה מוכן לשכב במיטה עם השותף שלך, או למצוא הנאה בצד, אז אתה צריך להרגיש לא רק בטוח בתוך עצמך, מוכן. עם כל זה יש צורך להבין כי אין ידע מיוחד עבור סקס.

למדה למידה כמה טיפים וטכניקות מומלצות להשתמש ביחסי מין.

היסוד ביותר עבור אדם עם עודף משקל הוא לא לבלבל את הגוף שלהם במהלך יחסי מין. יש צורך לשמור על הראש שלך כי השותף מסכים לקיים יחסי מין לא עם גבר עדין דמיוני או גברת, אבל באופן ספציפי איתך.

הבא יהיה טיפים יעילים כי להניח להשיג סקס באיכות גבוהה מאוד לעובדים. תודה על זה, אתה באמת מרגיש חזק ובטוח בתוך עצמך.

הכנה

ראשית, סקס צריך להיות לא מסוכן. תמיד ובכל מקום. אז, אם יש לך סקס עם חדירה, אז אתה צריך לוודא את הנוכחות של קונדומים. במקרים מסוימים, חומר סיכה באיכות גבוהה שימושי. עם כל זה, חומרי סיכה הם פשוט צריך כשמדובר במין האחורי. סיכה לא רק להפוך את התהליך עצמו נעים יותר, ואת פי הטבעת תשמור או הנרתיק מחיכוך חזק ו microcracks.

צעצועי מין 2

אם אדם שמן אוהב צעצועי מין, או שהוא רוצה לחוות אותם, ולאחר מכן לבחור משהו יעיל, עם ידית מעוותת וארוכה. זה יהיה מאוד להקל הניווט עבור בטן גבוהה או ירכיים ענק.

דגני אסקורט מוכנים לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. רק זה עכשיו לא צד אחד חיובי בעבודה.

ועל חבר, ועל הנרתיק, ויברטור המסורתי הוא ויברטור מושלם או לעיסוי עיסת. לטפל יש רדיוס משמעותי של מעשים, מה שהופך אותו ללא דופי.יהיה גם אפשרות טובה כאשר שותף אחד שווה את זה, ואת הרגליים של השותף מקבל יהיה לבלות את המיטה. אם השותפים מתמודדים עם השותפים, אז הזדמנות הטובה ביותר מתעוררת להתגרות גם אזורי ארוגני נוספים. המיקום מספק קשר חזותי וחדירה עמוקה יותר.

שיפור קופה ב סקס כלים prudial3

עבור אדם של גדלים ענקיים, זהו שרביט אמיתי- colonary. אתה יכול להחליק מתחת לרגליים לא לבד, אבל שתי כריות לצאת. כמו כן, ראוי לציין תשומת לב לכריות מקצף תעשייתי, אשר עמיד יותר לעומסים יתר.

אוננות 4

תודה אוננות, אתה עדיין יכול לגלות את הגוף שלך. זה נותן להבין איך חלקים שונים של הגוף מגיבים לגעת. עבור אנשים של גדלים ענקיים, אחד העמדות הגורלי ביותר - שוכב על הגב. יש צורך לשכב בנוחות על הגב, ולאחר מכן להחליק אחד או כמה כריות מתחת לרגליים. זה נשאר להיות מאושר עם הקסם של כוח הכבידה. וכאן מיד צריך לענות - כמו הכל, כמובן! לפחות מה חוויית המין היא הרגילה, ואילו עצמאית של מימדים אנושיים. התוכן של לבוש, רזה או מין ביניהם - יש צורך להרגיש בנוח מצוין במגוון רחב של מצבים.

הטוב ביותר posses במין עבור אנשים מלאים 5

כאמור, מין מלא של אנשים הוא אותו מעולה ויפה, כמו כל האחרים. יש תנוחות מסוימות, שבה אהבת האהבה תהיה פשוט בלתי נשכחת. עמדות כאלה תאפשר לאנשים מלאים להרגיש הנאה לא קשורה ולהרגיש בנוח. אלה הם אפשרויות נאמנות ונבדקות כי בהחלט אוהב.

משרה מיסיונרית

המיקום הרגיל מלמעלה היה ונשאר הכי אוניברסלי והכרחי. זה מתאים למעשה לפחות מה משקל ומאפשר לך לשמור על קשר קרוב יותר עם שותף. בתנוחה מיסיונרית, אדם אחד שוכב על גבו, והוא שוכב איתו עוד, לעשות חדירה. אם אתה מחליק תחת הרגליים של גודל כרית ענק, אז זה יהיה להקל על ידי גישה לאברי המין. ההקדמה של אלמנט זה יהיה במידה ניכרת את הפגישה של סקס לזוג.

תנוחה של הגב (סגנון כלבלב)

אהבה בסגנון Doggi מתאים לאנשים שלמים, כי זה הרבה יותר נוח ללכת מאחור. שותף אחת הופך על הארבעה, ושותף נוסף נופל על ברכיו כדי חדירת איפור. בעמדה זו, זה הרבה יותר קל לדחוף את הישבן, כך שזה היה קל יותר להיכנס הנרתיק או חור אחורי. בתנוחה זו עשוי גם צריך כריות.

השותף המקבל יכול לחבק את ידיהם לתמוך, אז הכאב האחורי לא יופיע. עם דילמות עם הברכיים זה שווה לשכב את הפנים למטה להחליק כריות מתחת לרגליים. אז מתברר להעלות איברי המין לחדירה, לא לשים לחץ על המפרקים הברך.

מציב מלמעלה או "רוכב"

אפשרות זו היא גם מאוד מיותר עבור סקס מלא של אנשים. במצב זה, אדם אחד טמון על גב הפנים אל השני, אשר ממוקם על גבי. זה טוב והעובדה שיש הרבה חדירה עמוקה, נקודה G (או הערמונית) הוא גם מגורה היטב. בתנוחה זו, השותף המתן נמצא למטה, והקבלה היא באה מלמעלה, והוא מספק מגע חזותי טוב.

אם הבטן הבסיסית יש בטן, ולאחר מכן לתמוך ברגליים ניתן להשתמש בכריות. אם השותף הוא מעל התחתון, אז אתה יכול להרים את הבטן בתנוחה זו או לדחוף את הישבן. מעת לעת קשה למצוץ שותף במצב אנכי. אז אתה צריך לשכב על החזה שלו כי זה לא רק להקל, אבל גם לתת סקס אפילו יותר אינטימיות.

מציב "פרפר"

עמדה זו טובה גם לאנשים שלמים, כי החדירה העמוקה ביותר מתרחשת, היא גם מאפשרת שפע של חיי סקסי. בו שותף אחד נופל על המיטה על הגב ורג את הרגליים. שותף שני עומד בקצה המיטה לחדירה. יחסי מין ראשונים שוכבים גבר מרים רגליים למעלה, משליך אותם על כתפיו אל השותף בזמן שהוא מתחיל ללכת.

מיקום x או בייגלה

יש קצת מעורבב על ידי כמה תנוחות - מיסיונרית וכלב-סטייל.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים אשר הם הולכים באופן ספציפי לרווחית להופיע בחופשה, הליכה בהישג יד עם גברת מרהיבה. זה הרווחים של זה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

זהו אחד האפשרויות הנעים והייחודיות ביותר שיש לחוות. התנוחה מושלמת עבור מלא אנשים ומספק נוחות בנוכחות של בטן או ירכיים גדולות. השותף המקבל נופל בצד, והשותף השני יושב על רגל אחת ומעלה אחר כדי לפשט את החדירה. אתה יכול לקיים יחסי מין בתנוחה זו במספר אפשרויות. זה זמין לחוות כאשר שניהם שוכבים על המיטה.

באשר לחברים, הזרבובית עם גליל גמיש תהיה החלטה טובה (לדוגמה, "Hummingbird"). לאוננות, זו אפשרות טובה מאוד.כמה תנוחות יכול להיות עונש במין עבור אנשים עבים. וכאן הגיעו הכריות להצלה. זה מתאים היטב לאנשים שיש להם prefigurations עם הגב שלו והם לא נוח לקיים יחסי מין בתנוחה של סגנון doggi.

לפחות כמה סקס הוא נהדר. די קל לבחור יציבה מתאימה יותר להתחיל לעשות אהבה. עבור מלא אנשים, עמדות מרגש רבות מוצגים, ומאפשר לך לקבל הנאה מיחסי מין. אל תסרב לעצמך בהנאות של סקס, בהתייחסו לגודל של הגוף. זה רק הכרחי לבחור תנוחה טובה יותר שיתאים לצרכים של אדם והיה נוח מאוד.

Просмотров: 233 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close