13:20
Aquamassage: שירות נוהל מים שירות

סלוני ספא של גברים יש שירותים לכל טעם במחיר שלהם. הפגישה יוצאת דופן, כך גדל ההזדמנות להפתיע את הלקוח משהו יוצא דופן. הקבועים כבר עייפים של תוכניות סטנדרטיות, ולכן תמיד ברצון לבחור משהו חדש. אחד השירותים האלה הוא aquamassage. לשקול פרטים נוספים מה הוא מייצג.

מה זה Aquamassazhazh?

Aquamassage (לא להיות מבולבל עם אקווה) - שירות ספא ​​זה עם חלק ארוטי. מה ברור מן השם, עיסוי עובר במים. אבל מה זה אומר? באמת מתקיים בבריכה? כמעט אז, זה פשוט לא בבריכה, אבל בג'קוזי. סלוני עיסוי רבים, במיוחד עלית, יש משרדים המצוידים לא רק עם מקלחת, אלא גם חדרי אמבטיה גדולים או ג'קוזי. זה מאפשר לך להרחיב באופן משמעותי את טווח השירותים של מעסים. Aquamassage היא תוכנית מאוד פופולרי, כמו נהלי מים כמו רבים.

כמה לבלבל את השירות הזה עם עיסוי ימי. אבל אלה דברים שונים לחלוטין. האחרון מוחזק על מזרן מתנפחים או בחמאם, והם שונה מהתקן הארוטי רק את העובדה שהנערה אינה משתמשת בשמן כחומרי סיכה, אלא ג'ל מיוחד או קצף. Aquamassage גם מרמז קשר ישיר עם מים. שירותי ליווי

סוגי Aquamassage בסלונים

ראוי לציין כי מפעלים רבים להוסיף שירות זה במחיר גם כאשר אין להם ארון עם ג'קוזי. העובדה היא כי ישנם שני סוגים של aquamassage:

  • גרסה אור במקלחת. למעשה, זה אפילו לא יכול להיקרא שירות מלא, כי תוכניות ארוטיות סטנדרטיות רבות כרוך נשמה עושה משותף עם מעסה כאשר הילדה שוטפת את הלקוח. זה סוג של הקדמה לפני הפגישה. אבל הליך כזה בדרך כלל לוקח לא יותר מ 10 דקות. יש מוסדות שבהם האורחים מקבלים מקלחת בכוחות עצמם, ואם גבר רוצה גם מעסה, הוא גם השתתף בכך, זה צריך לשלם תוספת. במקרה זה, הנערה מתחילה מופע ארוטי מבית הגוף של הלקוח. איך להיות עיסוי... איך לעשות עיסוי...
  • Aquamassage בג'קוזי. זֶה כבר שירות מלא. הלקוח והמעסה ממוקמים באמבטיה ענקית, והנערה מתחילה את התוכנית במים. בועות בתפזורת יש אדם מועיל בגוף של אדם, אשר מאפשר לו להירגע עוד יותר.
  • האורחים יכולים להזמין מושב מלא במשך ג'קוזי בערך שעה או לבחור תוכנית Meek, ולאחר מכן ללכת trussage המסורתי עם חמאה.

    תכונות של Aquamassaja

    לא נדרש מיומנויות מיוחדות ממעסה, למעשה, זה צריך לעשות את אותו הדבר כמו תמיד, רק במים. כסימנית, אתה יכול להשתמש ג'ל מיוחד או באותו קצף, שכן שמן במקרה זה יהיה לא הולם.

    יש צורך לעמוד בטכניקות אבטחה כדי בטעות לא להחליק ולא לפגוע בקצה של ג'קוזי, זה גם שווה לצפות בלקוח. אתה צריך לנסות כך המים לא לשפוך את הפנים או האוזניים, ואת הקצף לא נפל לתוך העיניים. זה גם הכרחי לבחור את הטמפרטורה של המים, כך שזה לא חם מדי, אבל גם לא מהר יותר מקורר אם מושב ארוך אמור.

    ילדה Aquamassage יכול לעשות בגד ים או תלבושת ארוטית. זה תלוי במדיניות המוסד. השיער עדיף לאסוף בזנב גבוה, כך שהם לא רטובים. באשר לאיפור, עדיף להשתמש קוסמטיקה מינימלית או להשתמש Waterproof. זה לא יהיה יפה מאוד אם באמצע הפגישה זורם מסקרה או צל צל.

    Просмотров: 138 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close