13:30
למה נשים כמו לעשות גברים?

כדי מציצה באמצע הגברות נמשכת גישה משמעותית. מישהו מנסה להימנע מסוג זה של מין, להסביר את זה על ידי העובדה כי התהליך שהם לא נעים. מישהו, להיפך, אוהב לנקות את השותף בעל פה ואפילו אוהב לבלוע זרע. אם במקרה הראשון, מגעיל אל המציצה ברורה לגמרי, אז מה הוא הסוד של הקבוצה ה -2 של נשים?

למעשה, התרחשנו מקופים אלה. "מה מבדיל את בונובו (ואנחנו איתך) מבעלי חיים אחרים הוא שיש עוד מין ומין שלו מכל בעלי חיים אחרים", אומר ג'ק הייט בעתיד האורגיאסטי שלנו.לשימפנזה אין פעילות מינית בהתאם לתקופה של זרימה או קריטריונים חיצוניים - הם עושים את זה כדי ליהנות.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

זהו החופש הסקסי האמיתי, והוא מבדיל בונובו מימאים אחרים.חוץ מזה כי נקבות של בונובו עוסקים לעתים קרובות במין לסבית, הם גם עוסקים לעתים קרובות במין אוראלי עם השותפים של הגברים שלהם.

1 נקבה בונובו לעשות זכר מציצה 2 נקבות של עכברים נדיפים עוסקים גם במין אוראלי עם הזכרים שלהם 3 זרע בולעת תורם לקורס הרגיל של הריון 4 הזרע הוא לא נעים לפי הטעם, כפי שהוא לא צריך להיכנס לתוך הבטן 5 רצון לספק שותף

בונובו נקבה לעשות מציצה של זכר

תוכן הכרזה על כמה נשים כמו תחושה של חבר בין ספוגים יותר מאשר סוגים "מסורתיים" של קרבה? מדענים חושבים שהם מצאו את האמת. שם הם מוצאים תשובות? כמובן, בעולם החי.בונובו הוא סוג של שימפנזה, אשר דנ"א הוא תשעים ושמונה% זהה עם האדם. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

זה הוביל כמה מדענים לרעיון כי בתהליך של האבולוציה של הגברת החלה עדן לעשות מציצה באותן סיבות מדוע אבות האבולוציוניים שלנו עשו, בונובו - עבור הנאה.

הנקבות של עטלפים עוסקים גם במין אוראלי עם הזכרים שלהם

מדענים מאמינים כי הנטייה האנושית מציצה יכולה להתממש גם על ידי בחינת איך להתאים סוג מסוים של עכברים נדיפים. ברור כי הנקבות של מין זה ללקק את חברי השותפים שלהם במהלך תהליך ההתאמה.

על פי המחקר, עטלפים נקבה לעשות בדרך מסוימת מאוד. בעוד קצה ראשו של חבר זכר הוא הציג לתוך זה, הוא מלקק את היסוד שלה. פירושו התמכרות זו מונחת ובדנ"א של כמה יונקים.

החוקרים מרמזים כי הנקבות של עטלפים לעשות את זה כדי להרחיב את משך הזיקון זכרים, ואת הרוק שלהם גם מסייע לגדל חומר סיכה.

בולעת זרע תורם לקורס הרגיל של הריון 3

מומחים גם אומרים כי מציצה יש יתרון גנטי, בנוסף לעלייה בכמות סיכה או משך ההקמה.

המחקר שפורסם בכתב העת של אימונולוגיה הרבייה הראו כי בהצטיינות מכיל אותם אנטיגנים שבהם המערכת החיסונית נלחמת כאשר החולה הופך את השתלת האיברים.

כאשר הגברת בהריון, זה מעט דומה להשתלה. המערכת החיסונית שלה גם היא סערה על אנטיגנים של האב, אשר יכול להוביל לסיבוכים שונים. לכן, מדענים מאמינים כי יותר הגברת בולעת את הזרע של האיש לפני שהוא נכנס להריון ממנו, ככל שהגוף שלה מתרגל לאנטיגנים שלה.

זה עוזר לה לעבוד סובלנות, כי המערכת החיסונית שלה עם ההסתברות הקטנה ביותר של הריון סערה כשזה מגיע.

הזרע הוא לא נעים לפי הטעם, כפי שהוא לא צריך להיכנס לקיבה 4

גבירותי מחולקים לשני סוגים: מי שאוהב לבלוע זרע ואלה שאינם סובלים טעם זרע. אבל זרע זכר יש מוניטין רע המבוסס על אמונות של טעם רגשות.

ג'רי קואן, בורא הספר "למה האבולוציה היא ורן", מרמזת שהגברות תחילה מעולם לא היתה צריכה לבלוע זרע. אם זה היה להיפך, זה אומר Koin, הברירה הטבעית היה להכריח בהצטיינות לשנות, כך הטעם נעשה טוב יותר.

הוא מניח לנחש כי הברירה הטבעית שומרת על טעם נפש של הזרע, כך שזה רק על פני הנרתיק פנימה, ולא בבטן.

הרצון לספק שותף 5

הפצת תיאוריות מדעיות ולראות את מציצה מצד שני. רוב הגברות אוהבות למצוץ חבר, כפי שהיא מספקת את ההנאה של בן זוגם - הגרסה רגילה מאוד ועובדת.

הנשים שנסקרו המתאימות מציצה בחיי הסקס שלהם, אמרו שהם אוהבים את העובדה שהאדם שמח על התהליך הזה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - צעירים מוצלחים, זה שהם מתכוונים להסתכל בהצלחה בחופשה, הליכה ישירות בהישג יד עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, על מנת לספק את האובייקטים הדרושים.

הם גם מקבלים הנאה מזה, ורבים מרגשים לא מוגדר.

בנוסף, בסופו של דבר, מציצה לא יכול להיות בהריון, וזה פרט עקרוני עבור רוב הזוגות. פירושו סוג זה של סקס יכול להיות מעורב, מבלי לדאוג לגבי אמצעי מניעה והשלכות מיותרות סבירות, אשר מאפשר לשני השותפים להירגע ולהיות מייצגים זה לזה.

Просмотров: 5262 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close