11:58
מי שמתנין למין: גבר או גברת?

אם לפני אדם לשים את הבחירה של תפוח או מין, ממה שהוא יכול לחתוך, ומה לא? ברור, ללא תפוח, אפשר לחיות במשך זמן רב, אבל ממגע אינטימי להימנע קשה מאוד. סקסולוגים מקנדה גילו מי מקבל יותר הנאה במין: גבר או גברת.

התוכן של המאמר

1 זכר ונקבה הבדל 2 זכר וגברת אורגזמה

מופיעים כפי שאנשים נהגו לבוא לידי ביטוי, סקר סוציולוגי התברר כי יותר Kayfa הוא גבירותיי. יש צורך להדגיש את העובדה כי המוח של נשים מסוגל לדמיין ציורים כאלה במהלך הקרבה כי המעשה הופך להיות הרבה יותר נעים, ואת האורגזמה חזקה יותר.

זכר ונקבות הבדלים

מומחים הוכיחו מנטלי ופיזיולוגי רמת הגברת מתוכננת כך שהגברות לקבל יותר תענוג. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה זה מוצדק על ידי העובדה כי אזורים ארוגניים ביותר הם מגורה: הדגדגן ואת נקודה G. הם אינם מחוברים בין את עצמך ואת אזורי נרגש בנפרד לספק הנאה כפולה. אוֹרגַזמָה נשים ממשיכות עד 30 שניות בעוד גברים הם רק 4-5 שניות.

מחצית עוצמה מאוכלוסיית האדמה, אפשר היה לקבל אורגזמה מ תנועות מכניות, הם לא כל הזמן, באופן כללי, ההקדמה נדרשת. וכך הגברת הגיע לנקודה הגבוהה ביותר של אושר, אתה צריך סוף סוף לעורר הכל כמו רובנו התרגלו לומר, אזורי ארוגני. כְּבָר במהלך האופן שבו כולם יודעים, חיבת הכנה היא כמו הנאה ונמשכת אותו קבלת אורגזמה.

בהתאם לסביבת הסביבה ולחיים הורמון סקס ליידי כפי שהוא שונה בדרכים שונות לחלקים מסוימים של המוח. כולם יודעים מה ספציפי כי במהלך הווסת, מתעוררים ההבדלים במצב הרוח, בגלל זה, תלוי במידת ההנאה ממין. בימים אחת העונג של אינטימי הקרבה גבוהה מהשאר.

בזמן הנוכחי, הרפואה אינה עומדת עדיין. אנשים רבים יודעים כי המין משתנה על ידי הרצפה על ידי שיטת התערבות כירורגית. המחקרים הוכיחו שאם אדם שנולד לעובד היה בעתיד החליף את הרצפה לגברות, הוא מקבל תשעה פעמים יותר הנאה במין מאשר יש רצפה זכר.

אישור העובדה כי הגברות יכולות לקבל כמה אורגזמות למעשה מיני אחד, והאיש הוא רק אחד, בהתאמה יש לו פחות. זה אפשרי כי על בסיס זה, התשובה לשאלה מי מקבל יותר הנאה במין, הוא ברור מאוד.

זכר ואגזמה של נשים

הגברת לא צריך כל הזמן שיא של הנאה במהלך מגע מיני, יש מצבים שבהם די רק מעשה ליהנות. עם גברים, הכל שונה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. מדבר קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר רמה יקצה ולאסוף חברה נעימה.

יש צורך להדגיש כי עבורם, אורגס היא שלב התנועה הסופי ואת המטרה הסופית. זה, סוג, לעבוד בו הוא מאבד קלוריות, מתוח ברמה הפיזית, ולאחר מכן, עם זאת, את השחרור ואת השקט מתרחשת. אורגזמה זכר להשוות עם שחרור של מטען cluffed. דירות דיסקרטיות בקריות

כמו תורמים נדרשים בזמן מסוים לשכור חלק של דם וחצי רב עוצמה של האוכלוסייה של כדור הארץ חייב להיות מלא בהצטיינות. מסיבה זו, הם לעתים קרובות אוננות, אפילו שיש סקס אמיתי קבוע. אורגזמה זכר דומה לשמחה כי אדם חווה כאשר הוא מתמודד את הצורך במתנזרות ארוכה.

ליידי אורגזמה משתנה פעמים רבות. היא מקבלת תענוג אפילו מתוך ידיים נוגעות ונשיקה אהובה. אם רובנו התרגלו לומר גברים פיזיולוגיה מתוכננת, כך שהוא יכול, באופן כללי, בהצטיינות לפחות מה גירוי על הראש חבר: בובה מתנפחת, ידו, חיבור אקראי לפחות עם מי, אז הגברת מקבל אורגזמה והצהרה חזקה רק עם אהוב. זה חשוב לה תהליך ולא את התוצאה. חצי רב עוצמה של הפלנטה, להיפך, מהתהליך לא מספיק תענוג. הם, כמו מרתונים, מבקשים לגיר תוֹצָאָה.

לא משנה כמה זה נראה מפתיע, אבל החינוך והחברתי המעמד סוף סוף משחק תפקיד עצום בהתחדשות ממין, ומדבר על זה סטָטִיסטִיקָה. 10% מהגברות עם השכלה משנית מסכימים להצטרף אינטימי קרבה לדלפק הראשון. 100% עם השכלה גבוהה להתמודד הנאה רק עם אדם אהוב. כל אדם 3 עם ממוצע החינוך נוטה ליחסים אקראיים בעוד 40% עם גבוה יותר השכלה כדי לדבר יכול לקיים יחסי מין עם גברת מוכר מעט.

אנשים עם איך אנחנו מביעים, קרש נמוך של אחריות חברתית, בסופו של דבר, להיכנס תקשורת מינית נפוצה בשליטת האינסטינקטים הטבעיים. הם בדרך כלל אין לך מושג של רגשות גבוהים יותר. עבור המין שלהם הוא רק שיטה רבייה, בהתאמה, עבור כל הנאה ודיבור לא יכול להיות. למעשה 80% מהנשים יש איך רובנו רגילים לדבר, ללא שינוי מקרים מיניים עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר שותפים שונים. על אודות 40% מהחבר'ה, ככלל, נכנסים למערכת יחסים מינית עם שותפים שונים, בעל אחד קבוע.

אם, זה הפך, לדבר על מבולבל והומוסקסואלים, כמה מאיתנו אומר כל הזמן, 1 תאמינו איך אנשים רגילים להביע פעולה מינית לעבודה, שם אתה יכול רק לחלום על הנאה, ואת השני שותפים אמינים במידה רבה. בשנת 1971 נערך סקר ב Gemonies התוצאות שבהן התברר כי כל הומואים השביעי השתנה ל -600 שותפים בכל חיי.

ניתן יהיה להסיק מהסטטיסטיקה הזאת שהגברות מתון מאוד ו clamped, ולכן לא יכול, בסופו של דבר, להירגע במין ולקבל הנאה. ברגע שאוסקר ויילד אמר שהגברות לא אוהבות פתרונות במיטה עקב טאבו טבעי במובן המוסרי.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסר גבוהים. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי ESK Storetnyan רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של VIP בכיתה הוא סימן של מעמד.

אבל אחרי הכל, כמו אנשים נהגו להביע, מודרני גבירותיי מחליטות כחלק משאלות משק הבית, ואמצעים יכולה להיות יוזמה ומין, כך ששני השותפים קיבלו את ההנאה הגדולה ביותר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. יש לציין כי אנו עובדים ביותר 10 שנים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הקשיים איך כולם יודעים חיים סקסיים.

כולם, לשים את זה בעדינות, מקבל הנאה ממין בדרכים שונות. זה גם מודע באופן יסודי כי כפי שהיו, מתכון רווחי עבור Koitus ללא דופי פשוט לא קיים. מישהו אוהב סקס אנאלי, השאר שמחים עם חברים ענקיים, השליש מקבל אורגזמה רק בתהליך של ליטוף אוראלי, הרגליים הרביעי השקרים של השקרים - המשך יכול להיות ארוך מאוד. העובדה כי העובדה, באופן כללי, נשאר העובדה: אם אתה רוצה לקבל מקסימום של ההנאה של התהליך, לא לפחד תשוקות משלך. למד את המיניות שלך. בואו נתון, לשים את זה בעדינות, צמצום כל סנטימטר של הגוף שלך. ובאמת, לנסות כמה אנו מביעים, טכניקות שונות, שיטות וסוגי הסקס. לעולם לא לעצור שם!

Просмотров: 187 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close