02:07
נישואין ללא מין - האם מקרים כאלה יעבדו?

נישואים, שבהם, לשים את זה בעדינות, אין שום קרבה אינטימית, זה אולי נראה כמו כל דבר - מן הפרעה כדי להשלים חורבן, משלווה ושמחה לכיסוי שלילי. אבל כשנשאל, נסיבות מסוימות, חוקיות, כפי שכולם יודעים, חיים מקומיים ללא יחסי מין, בסופו של דבר, יכולים להימשך מזה כמה שנים למה שיותר מאיתנו כל הזמן אומר "מאוד".

התוכן של המאמר

1 כן, נישואין ללא סקס, סוף סוף, יכול "לשרוד" 2 נישואים מסוימים ללא מין הם בלתי אפשריים 3 כאשר הנישואין ללא מין יהיה "לעבוד" 4 מה לעשות, אם סקס נשוי באופן שווה הולך "לא"

כן, נישואין בלי סקס יכול "לשרוד" אני

"אם זה לא גורם לבעיות ולצרות עבור כל אחד מהשותפים, אז הנישואין בלי סקס יכולים לומר זאת לדבר לחלוטין, כפי שהוקם, נמדד ונינוח", מסביר את הסקסולוג מוסמך ג'סי צימרמן.

גם אם אחד או שני השותף הוא אומלל עם היעדר קרבה פיזית, העסק הזה יכול גם להיפתר ללא בעיות ובמציאות גם לעשות טוב יותר עם הזמן. "זוהי תופעה רגילה - להילחם עם מין בתקופה מסוימת במהלך היחסים".

מעת לעת יש כל כך לדבר, זה חדל לקיים יחסי מין בגלל מצב הבריאות, ההזדקנות, הגידול בטיפול בטיפול או את הסיבות הנותרות שאינן מתוקנות ".

אבל גם במצבים כאלה, האהוב סוף סוף יכול ללמוד לשים עם חוסר מין, שכן כל השותפים אוהבים אחד את השני ואת כל היפה שלהם במערכת היחסים שלהם.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. אבל אלה לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

הם יכולים גם ליהנות מהצורות, כפי שכולם יודעים, קרבה פיזית ומגע סקסי שאינם מדברים איתו סובב סביב, כפי שכולם אומרים, מעשים מיניים, אבל עדיין מאופיינים סוף סוף כמו שאנחנו עם VOLY כל הזמן לדבר, סקסי, נעים להביא תענוג שלא יתואר. דירות דיסקרטיות במרכז

כמה נישואים בלי סקס הם בלתי אפשריים

קריאות שליליות דומות, בסופו של דבר, מציעה כי לאנשים מסוימים חוסר קרבה פיזית יכול לעלות רגעים גדולים בנישואין.

"הדגשתי כמעט את כל זוגות של מאה אחוזים כדי לשנות את ענייניך, ולכן אני עדיין תומך במבט האופטימי בהחלטת השאלה," ונסה ימית, סקסולוג ויצירת פרויקט התשוקה. "עם זאת, זה עשוי, זה הפך לפעולה מורכבת, אם אחד השותפים אינו מרוצה מרמת הקרבה ביחסים, ואחרים, להיפך, מרגיש רגוע. אדם אינו מציאותי להשתנות, אם הוא נעים וטוב ".

אם אתה לא מרוצה מחוסר מין בנישואין שלך, אז אתה צריך להבין - כל תצורות אפשריות רק במקרה זה, אם השותף שלך מוכן לעבוד איתך כדי לשפר את ההגדרה הנוכחית.

"אני לא אומר שזה לא מציאותי, סוף סוף, כדי לשפר את העסק הזה, אבל זה בהחלט יהיה מאוד כפי שהיינו מדברים, תהליכים מורכבים ועבודה", מוסיף ימית. "אם אתה רוצה לשנות את, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיים סקסי, אבל השותף שלך לא רוצה סוף סוף לעבוד על זה, כי תצטרך להחליט - כדאי להמשיך במקרים אלה או יותר למצוא את השותף החדש ביותר לכתיבה , כפי שכולם יודעים את ההיסטוריה האחרונה של אהבה ".

כאשר הנישואין ללא מין יהיה "לעבוד" 3

נישואין ללא מין יכולים לעבוד עד שהזוג הוא קרבה רוחנית במערכות יחסים.

"אם הדברים בנויים עם היעדר כמה קרבה סקסית, הם צריכים גם לבוא לידי ביטוי ברגשות, כפי שכולם יודעים, ידידות חזקה ואהבה אינסופית", מסביר את המורה של קס בראון ג'יימס. "במקרה זה, בני הזוג חייב להיות מסוגל לקבל הנאה בלי, כפי שרובנו התרגלו לדבר, מגע פיזי עם, כפי שאנו מבטאים, סקסי subtext.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, לקוחות - בחורים מוצלחים, אשר מתכוונים לרווחיות נראה בפגישה, הליכה מתחת היד עם גברת יפה. מרוויח כזה הוא די למדי כדי לכסות את עצמם לחלוטין לכל הדרוש.

במילים אחרות, הם חייבים להיות מסוגלים לשמוח אחד על השני, כדי להראות קשר רגעים ימניים, תמיכה, אם הקשיים והקשיים מופיעים ".

בראון ג'יימס אומר כי מודל היחסים בשאלה עובד רק במקרה זה, אם:

שותף במחלה הסופית; השותף רוכש סוף סוף נכות; אחד או שני השותף שרדו ניסיון טראומטי בעבר; דברים פשוט שונה במשך השנים; אחד או שני השותף, בסופו של דבר, הם asexuals.

מה לעשות, אם סקס נשוי באופן שווה הולך "לא" 4

"זוג, המורכב ביחסים ללא קרבה אינטימית, מחויב לראשונה לממש את עצמו, בין אם הוא מקבל סוג דומה של יחסים. אם הם יכולים גם להתמודד עם זה ללא עזרה של אחרים, אז יפה, "אומר בראון ג'יימס. "אם לא, השיחה עם מומחה תהפוך לחלק בלתי נפרד מחקר איך לספק את צרכי המין הגדל".

הנה כמה חדרים שיכולים לבקש להחזיר יחסי מין לנישואין:

הדגשה בתרשים היומיום את הזמן עבור בילוי סקסי באיכות גבוהה; להבין איזה סוג של מעשים מיניים נדרשים בשבילך; למד להביע את הרצונות שלך; למד, לשים את זה בעדינות, להבין את הגוף שלך; ניסיוני עם פורטר בחדר השינה; דגש על פעולות שאינן קשורות אך יחסי מין (חיבוקים, נשיקות); להיפטר פציעות, כפי שנקבע בעזרת דיונים עם פסיכולוג; לחסל את הלחץ ורגעים רעים אחרים במערכת היחסים; הירשם לקורסים לסקסולוג מיוחד.

אם אתה רוצה להחזיר יחסי מין לנישואין, ואז להבין את זה יכול להיות. כן, וללא קרבה אינטימית, נישואים יציבים, מלאים אושר ואמין, אם שותפים מעריץ וחושבים חבר.

Просмотров: 127 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close