13:12
סקס בחדר האמבטיה - איך לא לדבר כדי לקלקל את הרגע

חדר האמבטיה הוא לעתים קרובות מאוד להיות מין למין. אם אתה נוהג חיי מין פעילים לפחות כמה שנים, אז תרחיש כזה היה ככל הנראה כבר בחיים שלך: אתה לוקח אמבטיה משותפת עם השותף שלך או נשמות, והכל מגיע למין. אחרי הכל, האווירה יש את זה איך אנחנו רגילים לדבר, כך שזה קצת רועד: שניים, כפי שאנו מביעים, גבר עירום, מקום סגור, רעש של מים, הרבה שמפו ריח טעים וג 'ל מקלחת, נעים מים חמים - אתה יכול לרשום זמן רב.

וכך, הכל חייב כרגע, בסופו של דבר, לקרות. ו מעולה אם, להיות במצב זה, אתה תדע מה ואיך לעשות, שכן הוא קרא את המאמר הזה בזמן. אחרת, יש סיכון גדול אם אתה לא מטריד את החבר שלי, אז רק כדי לבקר בזמן קצר במגוון של מצבים לא נוחים ובלתי הפוך את הרגע. אז זה לא קרה - אני זוכר את העצה מתוך מאמר זה עם נמדד, כמו אנשים רגילים להביע, הנשמה עומדת סוף סוף להתרחץ!

טיפים לא סקס רע בחדר האמבטיה או הנשמה

קודם כל, יש צורך להבין כי המים לא החבר שלנו. שים לב כי זה חומר סיכה רע, זה פשוט מעביר חיידקים ובסופו של דבר, בסופו של דבר, היא סביבה מתאימה לחלוקה כאילו זיהומים שונים. לכן, יש משהו, בכלל, לחלק את הכביסה היגיינית בחדר האמבטיה לבקר איך להתבטא, חדר האמבטיה למען, כפי שכולם יודעים, משחקים סקסיים.

קיום יחסי מין איך נהגנו לדבר מלא אמבטיה הוא לא רק מביך, כך גם מסוכן. הקצוות הצרים, כמו שאנשים רבים חושבים, חדר האמבטיה לא יורשה להתאים לשני אנשים, ואת הקצוות החלקים המעוגלים יכול להיות גם תנאי מוקדם עבור הנחיה 1 של שותפים, ו מעולה, אם הכל מסתיים בדיוק כמו אף שבור.

מ, קוק רובנו אומר כל הזמן, האמור לעיל אנחנו לוקחים, לשים את זה בעדינות, את מספר הכללים של ורדים: לא מין במים, לא סקס איך אנחנו רגילים לדבר, COC COC זה מסוכן ומבוכה.

אבל, זה לא נוגע לנפש: הוא מכוון אנכית, מצויד בקירות, כך שהם מדברים, המים לא, בסופו של דבר, זה שווה את זה, אבל מיד זורם, ואת צינור הנשמה עצמו יכול פשוט להיות צעצוע מין טוב, מגרה את הרגשות שלך בחזה או הדגדגן.

בעיצומו של העקרונות והמועצות האחרים, אנו מציינים זאת: https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

  • הנשמות המנוגדות, באופן כללי, תאפשר לאדם יותר להישאר במשחק. אם במהלך יחסי מין אתה שוטף מים, אנחנו בהדרגה לשנות את הטמפרטורה, קירור השותף, ואז, כמו אנשים נהגו להביע, כולל מים חמים בחזרה. זה יהיה רע אם לא נבחן לעובדה כי הנשמות המנוגדות, היא טבעית, מצחיקה, אבל עדיף לא, באופן כללי, לסכן את בריאות השותף ופשוט לא ליצור אי נוחות מופרזת. שינוי הטמפרטורה מחויב בפשטות, לבסוף, להפוך לגורם מסיח, כך שהמוח עבר, כפי שכולם אומרים, הרגשות החדשים ביותר בשבילו, שכחו שזה קורה בתחום איברי המין.
  • קיום יחסי מין איך כולם אומרים חדר האמבטיה הוא הדבר המושלם בקונדום. לא משנה כמה לחשוב מה התגובה שלך הוא הבעלים שלך, כפי שאתה נטוש, הן של הרופאים או אה, כפי שכולם אומר, אם הגברת תופסת, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אמצעי מניעה. שים לב כי רק מאמין במילה - בהצטיינות ומים אינם חברים האהובים ביותר.
  • אם בשירותים מותקנים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מכונת כביסה, וכי זה לא זמין, זה שלך, כפי שכולם אומרים, מכונת כביסה, זה יכול לשמש ויברטור. מופשט, כפי שהיינו מדברים, כרגיל: הפעל את מצב "ספין", לשבת על מכונת כתיבה והם נלהבים לגבי איך אנשים רגילים להביע, סקס נפלא, מקבל הנאה כפולה. עם כל זה, המבוגר, מכונת הכביסה, רטט ענק, יעבור סוף סוף, ואת יותר בשמחה כל כך לדבר יהיה כל התהליך!
  • אל תשכח את הפריזות. אז זה הופך להיות, לגדול מידה של התרגשות, לאפשר שותף לרעות לך עם שמן או ג'ל למקלחת. או להיפך, לקחת את זה בעצמך! הראשי, להתעלם מן הסיבות: להכות מספר עצום של ג'לים עם כל התוספות של תוספים וטעמים יכול לגרום עור מגרה ורירית כמו יוסט לך, הנוכחי ואת השותף. אחרת, תהליך החלת ג 'ל על העור הוא מאוד מרגש מתנהג על שני האוהבים!

    Просмотров: 539 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close