19:38
חשפנות

מופע חשפנות או סטריפטיז כולל הסרה הדרגתית של הבגדים כדי ללוות אותו מוזיקלית. רקדנים בדרך כלל נותנים סטריפטיז מלאים בשירים שבהם המילים מרמזות מינית, ועירומים לחלוטין בסיום ההופעה שלהם.

פעולת חשפנות מורכבת מחשיפה של עוד ועוד מעצמו (עירום) עד שמפשיטים אותו. בדרך כלל, זה הדרגתי - מבצע מתחיל עם פריטי לבוש פחות מגבילים (למשל, לובש חגורה), ואז מסיר אותם בזה אחר זה עד לגילוי העירום המלא.

סטריפטיז יכול להיות תיאטרוני או לא רשמי, אך כאשר הוא מבוים כבידור בדרך כלל הקהל יכול להורות לחשפניות להסיר בגדים לפי בקשתם, ובמקרה זה הוא הופך לפעולה אקזיציוניסטית בשוליים החיצוניים.

כמו אמנויות מיצג אחרות, אמנות החשפנות מתחקה אחר שורשיה לסגנונות ריקוד שונים, במיוחד לבלט. בתרבות המערבית הנוהג נתפס לעתים קרובות כסוג של בידור למבוגרים (כמו במועדוני חשפנות).

המשמעות המשנית של "הצגת גופה של אישה" מתועדת במילוני סלנג ויקטוריאניים מאוחרים ואינה מתייחסת לשום ריקוד.

כמה אמנים עכשוויים מציגים ציורי גוף כביטוי של עירום הדוחה סגפנות או מיניות גלויה. אקסהיביציוניסטים מרובים ייראו לפעמים רוקדים יחד עירומים במהלך הופעותיהם. דוגמה מצוינת ניתן למצוא במחאה השנתית של ארגון האחיות ברוח התומכות בבחירה שנערכה כדי לחגוג את זכותן של נשים לבחור כשהן צועדות ברובע הבילויים בשבתות בצהריים מאז 1993. נראה שהמיקום השולט לפעילויות כאלה כרגע נמצא ממש בחוץ מקסיקו סיטי, שבה נערות צעירות מבצעות ריקודים עם חזה חשוף בפני הצופים על בסיס לילה (מבקשים יותר ויותר לקוחות מקוונים מחו"ל) וטוענות ללא סייג שיש להן

רשימת נקודות עיקריות

יש גיף נפלא שמראה סטריפטיז של אחת המכונות הנפוצות ביותר בשימוש באמריקה: מכונת הכביסה.

שטיפת בגדים מודרנית רצופה בחדשנות, מה שהופך בגדים ישנים לחדשים ומאלץ את ספינת הקיטור להסתגל לרשימה של פקודות חדשות. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Bat-Yam.php

Просмотров: 82 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close