מופע חשפנות או סטריפטיז כולל הסרה הדרגתית של הבגדים כדי ללוות אותו מוזיקלית. רקדנים בדרך כלל נותנים סטריפטיז מלאים בשירים שבהם המילים מרמזות מינית, ועירומים לחלוטין בסיום ההופעה שלהם.

פעולת חשפנות מורכבת מחשיפה של עוד ועוד מעצמו (עירום) עד שמפשיטים אותו. בדרך כלל, זה הדרגתי - מבצע מתחיל עם פריטי לבוש פחות מגבילים (למשל, לובש חגורה), ואז מסיר אותם בזה אחר זה עד לגילוי העירום המלא.

סטריפטיז יכול להיות תיאטרוני או לא רשמי, אך כאשר הוא מבוים כבידור בדרך כלל הקהל יכול להורות לחשפניות להסיר בגדים לפי בקשתם, ובמקרה זה הוא הופך לפעולה אקזיציוניסטית בשוליים החיצוניים.

כמו אמנויות מיצג אחרות, אמנות החשפנות מתחקה אחר שורשיה לסגנונות ריקוד שונים, במיוחד לבלט. בתרבות המערבית הנוהג נתפס לעתים קרובות כסוג של בידור למבוגרים (כמו במועדוני חשפנות).

המשמעות המשנית של "הצגת ... Читать дальше »

Просмотров: 81 | Добавил: corwinx52h | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

מרגריטה היא עוזרת בינה מלאכותית הלונדונית המסייעת לארגונים בפעילויות השיווק שלהם.

תִרגוּם

בינה מלאכותית עוזרת למכונות להבין את טקסט הקלט ולהתאים אותו לפלטים, שאנו מייצרים לאחר שאנו מספקים למבקש פתרון. למרגריטה יש גישה למאגרי המידע הפנימיים שלנו עם יותר מ-400 מיליון פיסות טקסט לתוכן מותאם אישית - מאמרים, בלוגים, פוסטים במדיה חברתית ומיילים. היא יכולה לנתח כמה מילות מפתח ולהרכיב תשובות יעילות - כפי שעושים עוזרי כתיבה אנושיים כל יום. ובכך לעזור לארגונים להגיע ליעדי הפרויקט שלהם בזמן שהם עושים משהו אחר.

מרגריטה היא כותבת בינה מלאכותית שנועדה לשמש כתחליף לקופירייטרים אנושיים.

היא פותחה על ידי מועצת מומחים להעברת הודעות ושימשה בתפקיד המסורתי של עוזרת.

דבר אחד מיוחד בה הוא שאין לה העדפות בכל הנוגע לכתיבה, אז היא יכולה ל ... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: corwinx52h | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

close